fredag 12 december 2008

hejsan alla vänner !!!!!!!!
det går framåt i vårt kök ... nu är det tapserat ja jag vet att flera tyckte jag var galen när jag ville ha grå tapet men det passar till golvet som är granit grått sen har jag ju kyl och frys i borstat stål så det blev helt underbart nu ska bara micke fixa golv listerna han ville ju ha träfärgade och det fanns inte färdig så han få lacka dom själv sen ska vi bara sätta ditt dom .......
igår såg jag ARN 2 jag bara älskade ettan så jag har varit helt fixerad vid arn jag vet det och vet ni vad 2 var bättre än ettan så tror ni jag var eld och lågor i går här hemma fy fan så bra den är allså jag bara älskar dom filmerna ........
sen nu i går berättad jag för hur micke hur jag ville ha bröllopet och var och så tror ni han blev glad när han äntligen fick svar på det och som han har väntat på det ......
och få höra hur jag ville ha det .... och vet ni vad han sa det var udda men så typiskt dig .....
i dag kommer min darling hit vi ska umgås hela dagen och bara mysa ....
i dag tror jag att fredrik ska prova att åka till sin pappa över helgen . vi får se hur det går för dom ...
nu är det snart jul och herre gud jag har inte hunnit nåt med jul men jag får fixa det dagarna innan ler ... så typiskt mig allså ........
nu måste jag tvätt lite här och fixa ...
kram på er alla

1 kommentar:

Anna sa...

åh skönt att få köket klart va?? måste komma ner snart och se hur det ser ut =)) saknar dig vännen!! KRAM!!!