måndag 20 april 2009


hejsan i natten där ute .........

jag kan inte sova jag har så ont i ryggen .jag vet i fan vad jag gjorde på jobbet i torsdags men nåt hände . jag måste till doktorn i ja i dag blir det ju nu .. och kolla vad dom säger ...

mitt huvud bara går runt ..varför kan jag inte sluta tänka på allt ... mitt liv vad vill jag med det... ja det är väl den stora frågan just nu .. men ja jag tar mickes erbjudande nu i allfall sen skiter jag i vad folk säger och tycker om det är för tidigt eller ej i vårtförhållande men vi ska ju leva hela vårt liv tillsammans så varför inte ....
jag kan ju inte sitta här och vänta tills jag blir gammal då kanske det är för sent ... och sen ÄLSKAR JAG MICHAEL ÖVER ALLT ANNAT PÅ DENNA VÄRLD vill bara skrika ut det så alla hör ....

i går var det min födelsedag lite tårta och så blev det kändes ganska okii ändå...

jag saknar min plutt Jakob men jag får ju snart se han igen det blir så underbart gull ungen .... han är så skön nu .. lilla busen

pratade med jozzan i dag herre gud vad det händer saker som jag inte har en aning om ... hon tyckte jag skulle följa med ut i bilen till sommaren men jag vet inte all så ....passar jag in i den världen.. svårt att säga .
fredrik har kommit hem nu han har haft det kanon det är så skönt att höra ...
kim är hos sin tjej ..dom sitter ihop ..

hej hopp vet inte vad jag ska skriva om mer nu kan i allfall inte sova har ju så ont ... trodde micke skulle vara online på jobbet så vi kunde prata lite men så var inte fallet ....
'saknar han när han jobbar natt tomt i sängen ... vi skulle väl ta in den nya sängen i morgon om jag orkar allt hänger ju på min rygg om jag pallar eller ej som det känns nu så får det vänta ...

god natt och sov gott alla


jag älskar dig Michael så det gör ont i mitt hjärta .. jag är så glad i dag för jag gav dig chansen att vissa att du verkligen älskar mig och mina barn ..för nu har vi det verkligen riktigt bra och nu är det vi ingen ska få ändra på det puss och kram på dig

En tunnel innehåller alltid en öppning, det gäller bara att se den!!

Inga kommentarer: