lördag 4 april 2009


hejsan igen

nu är jag riktigt arg ..
kims vänner kom hem här med han ... han är totalt sönder slagen jävla utlänningar ja jag hatar dom för dom gör ju sånt här därför tycker man inte om dom .....jag är ganska tacksam för att älsklingen är på övning så han inte är hemma för vad som hade hänt då vet jag inte rikigt ..... dom har sparkat han så han har ont i revbenen så nått är det som har häntt så vi får väl se om det blir akuten i natt .. det var lång kö där i natt sa dom så om han orkade skulle han vänta tills i morgon ...annars fick vi komma in ..och han ville bara gå och lägga sig sa han nu ....
dom slåg han för han är hip hoppare så hans kläder har dom dragit sönder totalt och hans mössa har dom tagit det var det han var mest arg för hans mössa ...........han är för söt min son ....mössa sa jag tänk om dom hade haft knivar på sig men det hade dom inte säger han då tro jag säger han sen ....okii då vet ni vad jag gör i natt sitter med en här som är totalt sönder slagen ...och en lille bror som är så arg så han inte vet vad han ska ta sig till .. då håller dom i hop bröderna när det gäller kram på er

1 kommentar:

Norda sa...

Ge mig några namn på dom