tisdag 14 april 2009


hejsan

nu är man på jobbet i gen och ja det blev inte så mycket sömn i natt så man är ganska seg i dag fast man slutar vid 4 i dag och sen är micke ledig i dag så vi ska bara mysa i kväll har vi lovat varandra nu ..... vi ska se en bra film och sova he he vi kopplar ju av båda två när vi är tillsammans så vi brykar sov när vi ska göra nåt..........
i natt så kom jag på ännu mer att jag älskar micke och detta är helt rätt jag kan inte leva i det förluttet ..nk om man nu då kunne trycka control och alt och delit sen rensa hjärnan så man bara kan få behålla det roligt och få behålla alla dom fina stunder som man ha sen fylla på med fler stunder.............
täkte att jag skulle ta en fika med min bästa vän och uppdatera henne lite av allt som händer jag förstår att hennes huvud bara går runt och förstår ingen ting av det hon läser här så ja info kommer snart hedie jag lovar så du hänger med av allt som rör sig i mitt huvud inte helt lätt fast vi kan väl ge det en chans............

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tack.. För jag hänger inte riktigt med.. Men jag tycker det e jättebra att du har hunnit gå igenom din tankar i lugn o ro.. O i söndags satt jag hemma oss Jenny o bara väntade på att du skulle komma så jag fick träffa dig.. Men nu förstår jag varför ni inte kom.. Jag såg er när ni körde hem ifrån jens igår för jag var uppe vid mamma.. Var o gick med atlas nere vid stora vägen.. Hoppas att allt e mycket bättre nu.. Kram Heidi