lördag 27 december 2008



hejsan alla fina och glada vänner ......................
nu är julen över det har varit en fin jul med alla vänner och familj och jag har haft jakob över jul .. det har vair så kul och gud vad bort skämd han har blivit ... massa pressenter .. vinter jacka och termo byxor .snickar bänk och en hel brandstation , massa böker och kritor och block , kläder, hela astrid lindgrens film serie plus pengar ...
sen min pojke fredrik fick .. en tv med dvd i och monopol, jeans och vantar och tröjor och pengar
kim fick drakar och klocka och sportbag , plus pengar och massor kläder
micke fick pressent kort, en morgon rock plus en av sina samlar knivar , ja plus en massa annat fick dom som jag nu då inte kommer ihåg
själv fick jag en digital kamra plus pressentkort ,och en duk och en köksmaskin multi,,,
sen vad mickes flickor fick har jag inte så mycket koll på doom hade jul lill julafton här hemma när jag jobbade så jag vet bara att dom fick pengar av oss ............
men julen har varit bra
nu fundera jag på om jag ska fixa en bilddagbok och lägga ut lite kort i så man kan titta lite där får se hur jag gör
kram på er alla

nu har jag gjort en bilddag bok kolla den

http://loveelefant.bilddagboken.se/p/main.html?#4

Inga kommentarer: