söndag 28 december 2008


hejsan alla som läser här ............
i dag har jag städat lite eller vi hela familjen så det gick ganska fort .... sen fick micke uppdraget att göra middag ...........och gissa vad det blev pannkakor jag trodde aldrig han skulle ställa sig vid spisen *ler* han är ju så trött på det efter dom åren han har jobbat med det ........ men det blev super gott och alla åt som tokar här .....
sen fick han ju börja jobba tidigare i dag sen jobbade han ju över i dag på morgonen så nu ses vi inte så mycket igen ..sen i morgon ska vi hem till johans familj i eriksboda på middag och träffa dom sak bli kul ...sen får vi väl se om micke får jobba nyår vi vet ju inte det än ....får väl gå i så fall inte ett dugg kul men vad ska man göra när alla är sjuka .....
nu i kväll har jag och barnen spelat xbox för hela våra liv skit skoj har det varit sen pratat i tele med ochså jätte skoj ....
lägger in en bild på gaias nya täcke i buren tycker det var skit snyggt kram

1 kommentar:

Anna sa...

åh vad snyggt täcke!!!! sådant ska jag oxå ha till min hund sen!! =)) hoppas han slipper jobba nyår!!!!