tisdag 24 februari 2009


hej .......

i dag är jag så lycklig ja jag är så glad så undrabart bara glad .... jag ska ha jakob när patrik ska på kurs jag får ha han i 10 hela dagar på raken och sen mitt vadliga så jag ska ha han ganska mycket i mars gud vad lycklig jag är så glad .... lille man och jag ska mysa hur mycket som hellst ... sen fyller han ju år i mars med han har ju önskat sig en sak av morfar och jag vill bara se hans min när han verkligen får den .... sen vad jag ska köpa vet jag inte än för som sakt var morfar har ju köpt det han ville ha ... har varit och tittat lite men inte hittat nåt än ..nicke kommer väl skämma bort han som alltid kan jag tänka mig ....vågar inte äns gissa vad han får däri från .... jag måste med komma på nåt ....

hej hopp så länge

kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt för dig!

Anna sa...

åh vad skönt va!!!! KRAM!!!

Anonym sa...

Veronica

Ni är så underbara. Så glad ni ska få ha Jakob så länge också! Då måste jag få komma och leka.
Tusen tack för alla fina saker vi fått i dag, du är för härlig!
KRAM