måndag 23 februari 2009


hejsan ...

nu är jag färdigit med att bestäma brud bukett
och titta runt och se vad som är snyggt så nu är det bestämt men gud vilken tid det har tagit mig .... denna är precis mig så denna får det blir ............

så nu är vi ett steg närmare så nu får ni se när det blir det lär ni ju märka .....

i dag har jag möblerat om här hemma och pysslat här hemma vi fick förådet på vinden i dag så nu har jag blivit av med en massa saker som jag inte ville ha här nere ...
.
i kväll ska jag titta på när kim spelar innebandy och sen ska det ju börja en ny i laget så jag måste spana in honom lite .....han ska vara skit snygg säger dom ....
sen i morgon är det jobb som vadligt ...

ha det bra nu alla vänner ha det bra vi hörs i morgon ...
då kan jag ju prata lite om innebandyn så då får ni veta om han var bra spelare och snygg kram kram

nu har jag kommit hem i från innebandyn och jag HAN VAR SÅ SNYGG
den nya på innebandyn , och ja det var micke som var den nya spelaren för jag skulle inte gå och glo på andra killar tror ni jag är så jävla dum nä då jag har min prins ...........hej hopp gummi snopp .....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, där lurade du mig ett tag!!! :)

Anna sa...

hihi ja det fick du oss lurade hehe =) SAKNAR DIG GUMMAN!!!