onsdag 31 december 2008


hejsan på er alla kopisar ..........
idag är det ett år sen cissi och jag körde av vägen...och gud vad saker det har hänt på detta år om man nu tänker efter inte lite man har hunnit gått igenom om man nu säger så fast jag mår bra nu igen och trivs med allt som är om kring mig ............så gott nytt år på er ,,,
idag ska vi bara ta och umgås micke och jag och barnen ska till pappa och vara där över natten i dag ska vi äta kalkon och så fy vad gott oxh skönt ska det bli tänkte ta gaia på en lång promis när vi kommer upp där älskar gå i skogen där upp ... tänka tillbaka på sin barn dom man nu hade .... tänkte vissa micke lite i dag vad vi bode och vad man lärde sig cyckla någonst och lite sånt just nu är han och hämtar bilen vi ska llåna idag ..så nu ska jag väcka barnen så vi kan göra oss i ordning och köra uppp till pappasen i dag ...kram på er alla

Inga kommentarer: