onsdag 31 december 2008

hejsan på er alla.
vad gör ni innan nu på kvällen vi sitter och väntar på att klockan ska bli 5 för då ska vi gå och titta på ett upp visnings fyrverkeri som dom ska ha här i bergkvara ska bli mysigt att titta på det med älsklingen nu när han inte skulle jobba i kväll . så nu går han och dricker lite grogg här och väntar .... på att middagen ska bli klar vi ska ha mys middag i dag med kalkon och så det ska bli så GOTT älskar det när man bara äter det en gång per år .....
det är gott att bara få vara som vi är nu ingen som ringer eller kommer .....
vi har tittat lite på kort pappa och jag i dag när micke låg och sov då fick jag och pappa lite egen tid det är väldigt verefullt för oss nu att ha det så det var verkligen skönt att få sitta med han och kolla kort på datan så la vi över lite kort på min data som jag ville ha fast det fick micke hjälpa oss med ....
jag älskar ju fyrverkeri med är lite rädd för dom tycker inte om när man tänder dom så därför ska det bli skönt att bara få stå och titta på när dom skjuter upp dom nu vid 5 sen är det mysigt när det är så där stor det har man ju aldrig råd med själv .....
kram på er alla

Inga kommentarer: