fredag 2 januari 2009

hejsan...........

i dag är jag så förbannad på vissa människor ... sitta och kolla i mina saker sen blockera mig så jag inte kan komma in och titta på era bilder men ni ska ha koll på mitt liv eller vårt ...men titta ni och prata ert jävla skit eller passa på att vissa hur jävla bra liv jag har nu ..jag har inget att dölja men det har ni tydligen ... ni är ju så jävla dumma det står ju pracis när ni har varit inne och tittat ........... men kolla ni .............

annars har det inte hänt så mycket här ...jobbar och jobbar det är ju vad vi gör ...
på lördag kommer cissi och mats ner för att fira micke ..dom var ju sjuka när micke fyllde år ..så vi tar middag här i morgon o stället ......
micke skulle göra vitlöks inbakad fläskfile med potatis gratäng mumms ska det bli ...
sen ska vi till veronika och hjälpa henne flytta bokhyllan hon flyttar ju in till stan i morgon det ska bli jätte kul att hon kommer in till stan ............sen får hon ju snart bebisen .........
.

1 kommentar:

Anna sa...

någon härifrån stan som blockat??